torsdag den 19. januar 2012

Vi er ramt!

Af den ondeste mandesyge! Kæresten min, Kim, kom hjem fra en lille tur til Polen i går aftes. Alt var fint, det havde været en god tur osv. 

I løbet af natten får Kim det dårligt, og tilbringer nærmest halvdelen af natten på badeværelsesgulvet foran toilettet. Han er ramt! Alvorligt ramt. Han kaster op. Har ondt i hele kroppen. Feber. Jeg tænker det er en ordentlig omgang influenza. Kim tror han skal dø. 



Ja den onde mandesyge hærger hjemme hos os.

Når man er syg, så får man selvfølgelig tingene (næsten) som man vil have det. Uha listen er lang - og den er bl.a. fyldt med ting, som vi normalt ikke spiser.




Ja den er helt galt med ham! Der lyder store suk, snøft, grynt osv. fra sofaen. Det er hårdt at være til lige nu. Jeg tænkte om det kunne være et polsk komplot - vi spiller jo mod dem i håndbold lige nu! 


I hvert fald håber jeg ikke, at jeg bliver smittet med den onde mandesyge.




2 kommentarer:

  1. Puha, sådan en omgang opkast/feber-syge er aldrig rart. Godt med lidt forkælelse :) Krydser ffingre for at du ikke bliver smittet!

    SvarSlet
  2. Uha da da stakkels Kim... Man kan da krydse fingre for at MANDE-influencaen ikke kan smitte det modsatte køn :)
    Ha ha griner af udvalget af fødevarer :))) Hi hi men mangler der ikke lige et blad med de kongelige :)

    God bedring til Kim/jer :)

    Hilsen Søster

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...