mandag den 19. december 2011

Pusletaske

Som jeg tidligere har skrevet, så venter min søster sig til februar. 


I år har vi lavet adventsgaver til hinanden. Nogler er købt andre er hjemmelavet. Nogle husker måske barnevogns uglerne fra sidste søndag!


I går skulle pusletasken have været færdig. Det blev den ikke. Men i dag har jeg fået syet de sidste skråbånd på.(dumme skråbånd). Det betyder, at jeg endelig kan præsentere den for min søster. Da hun desværre ikke lige kan komme forbi og få den i hånden, så viser jeg den herinde.


Mønstret til pusletasken er fra den fantastiske DIY, som Laralil har kreeret.


Det var været et større projekt for mig, men overordnet set er jeg ganske tilfreds med resultatet.


Yderstoffet er et kraftigt møbelstof, der er aubergine-farvet.






Stoffet på indersiden er mønstret babyfløjl. Der er syet en prikket og gennemsigtig voksdug i også.




Der er masser af lommer, så der er styr på alle sagerne




1 kommentar:

  1. Ihh hvor er fed Karen... Glæder mig til at tage den i brug :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...