mandag den 31. oktober 2011

tiden går

Den sidste uges tid har været ret proppet for mig. Proppet med alt andet end blog og kreativiteter. Ikke fordi lysten mangler, men der er bare ikke altid timer nok i døgnet.


I fredags var jeg til noget for første gang - kæmpe banko! Ja det var banko - noget jeg normalt forbinder med gamle damer og røgfyldte lokaler, hvor der er "faste" plader osv. Men dette var et støtte arrangement for en idrætsklub. Afholdt i en stor hal med omkring 600-700 mennesker. Og det var SJOVT, meget sjovt, endda så sjovt, at jeg skal prøve det igen på et tidspunkt! 




Mine vinderplader! 
Ja for jeg vandt nemlig en præmie. Et billede/maleri.




Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om det endnu. Men vi har ikke plads til det i lejligheden, så det kommer hjem til min mor og far, mens vi venter på mere plads!


Men det var bare en rigtig god aften, med en god stemning og glade mennesker overalt. Banko-poul, manden der styrede showet, var bare god til at få hele salen med, og lavede en masse sjov med os der deltog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...