torsdag den 13. oktober 2011

nogle gange kommer tingene af sig selv!

Mine syprojekter er jo i fuld gang - de lever nærmest deres eget liv med mig ved roret. Men resultaterne er ikke altid helt så flatterende, som jeg gerne vi have de skal være. Men hvad pokker stiller man op, når man så gerne vil - men lige mangler noget know how.


En tur i Bilka var lidt af det, der skulle til for mit vedkommende, for se hvad der faldt i min kurv. Undskylder på forhånd for de blurry billeder.



Så har jeg et opslagsværk, der kan guide mig igennem teknikker, mønstre, stof osv. osv. Allerhelst ville jeg ønske jeg kunne komme på et sykursus, men de er desværre startet forlængst i år. 


Men bogen er kommet i brug og har gjort nytte. Det projekt præsenterer jeg senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...