torsdag den 6. oktober 2011

I gemmerne

I forbindelse med bagagerums markedet i weekenden var jeg en tur i gemmerne. Gamle billeder, ting og minder dukkede op fra kasserne - ting jeg havde savnet, og ting jeg havde glemt eksisterede!


En af de ting, som jeg ikke havde en anelse om ville dukke op var denne bog


Hvor er den bare sjov at bladre i - og hvorfor kunne jeg egentlig ikke huske den! Hmm men nu er den gravet frem og ligger på mit bord. Jeg har jo også fundet en glæde ved at sy, så der er måske en mening med at den skulle dukke op lige nu.


Men hvor er det skægt at bladre i den, og se alle de ting der var "in" den gang i 1981.


Eller denne


Det er ret simple kreationer, som er lige til at gå til. Men jeg tror jeg vil nøjes med at glæde mig over den - og kigge i den af og til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...