torsdag den 13. oktober 2011

en fræk lille kasket

...til en fræk lille dreng!


Jeg har været igang med symaskinen hele ugen - eller dvs. der er klippet mønster, stof og så er der syet.
Jeg er selv rigtig godt tilfreds med selv udformningen af kasketten. Det gik desværre ikke helt så godt, da jeg skulle sy svedbåndet/kanten i. Dumme engelske mønster! Ja for når man ikke er rutineret i at læse mønstre, så bilder jeg mig selv ind, at det er liiidt sværere at tyde de engelske gloser. For det er jo sy-gloser. Jeg kæmpede i hvert fald bravt, med at tyde lige netop den del om, hvordan sybåndet skulle syes i. I kom det, men det blev ikke så kønt, som det skulle.






Trods besværlighederne, og den knap så kønne finish - så er jeg altså ret stolt af mig selv. For selv om andre måske skulle syntes at det er et forholdsvist overskueligt projekt, så var det ret avanceret for mig ;)


Nu glæder jeg mig til at se, om kasketten passer den frække dreng i morgen. Hvis I er heldige, så kommer der billeder.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fed. Altså jeg turde ikke hoppe ud i sådan et projekt. Syntes det ser meget svært ud. Men måske man skulle :-) Fed er den og jeg har 3 drenge der ville elske sådan en. Hvor henne har du fundet mønsteret ??

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...