onsdag den 26. oktober 2011

Award

Hold da op, jeg er super glad. Jeg har nemlig modtaget en award fra 3. sal til højre.


1. Reglerne for modtagelse er:
Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
Jeg modtog awarden fra: 

3. sal til højre


2. Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nyligt 
Det bliver desværre ikke i denne omgang. Jeg har lige givet en lignende award videre, så det må blive ved det indtil videre..


3. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris
Det bliver desværre heller ikke i denne omgang..


4. Fortælle 8 ting om mig selv:

- Jeg er madglad
- Jeg elsker at være kreativ
- Jeg skrive mange lister over hvad jeg skal
- Jeg hader edderkopper
- Jeg bor med min kæreste som jeg er meget glad for
- Jeg har fødselsdag 24. november
- Jeg skal være moster til februar - og det glæder jeg mig til
- Jeg har en storesøster og en lillebror

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...